gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

9 Mayıs 2009 Cumartesi

CANIM ANNEMİN, TÜM ANNELERİN
VE ANNE ADAYLARININ
ANNELER GÜNÜNÜ KUTLAR,
HÜRMETLE ELLERİNDEN ÖPERİM.

Doğacak bebek doğmadan birgün önce Allah ile görüsür:
‘‘Allah’ım dünyaya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum.’’
‘‘Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek.
‘‘Allah’ım onların dilini bilmiyorum.Onlarla nasıl anlaşacağım,nasıl iletişim kuracağım?’’ ‘‘Senin için yarattığım melek,sana onların dilini öğretecektir.Seniniçin yarattığım melek,seni canı pahasına kötülüklerden koruyacaktır.Merak etme.’’
‘‘Allahım sana tekrar nasıl döneceğim?’’
‘‘Senin için yarattığım melek,bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır.’’
Derken melekler gelir ve dünyaya gitme zamanının geldiğini söylerler ve çocuğu Allah’ın huzurundan götürürlerken bebek tekrar sorar;
‘‘Allah’ım benim için yarattığın meleğin adı ne?’’
‘‘Adının önemi yok;’’
‘‘Sen ona ANNE diyeceksin!!!!
’’

7 yorum:

numaneribac dedi ki...

Tüm Annelerin Anneler Günü'nü en içten dileklerimle kutlarım

Bu arada esra hanım siteniz çok güzel olmuş başarılar

Esradan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER NUMAN BEY,KONYA DAN SELAMLAR

kubra zeynep kara dedi ki...

bende anneler gününüzü kutlarım.

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

KELIMELERLE ANLATILAMAYAN FEDAKARLIK VE KARSILIKSIZ SEVGIYI, TARIF ET DESEN BANA HERHALDE SADECE "ANNE" DERDIM.. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN...

Unknown dedi ki...

anneler günün kutlu olsun.sevdiklerinle beraber ve mutlu geçirecegin nice anneler günü dilegiyle.hep sevgiyle kal.

İnci Yemek dedi ki...

Esracım günümüz kutlu olsun canım iyi günlerde ailenizle beraber işallah.sevgiler..

kizhatce dedi ki...

anneler günün kutlu olsun arkadaşım,yorumuna tşkler,bugün döndüm görüşmek üzere,sevgilerimi bırakıyorum....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...