gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

5 Haziran 2008 Perşembe

Çocuk, dedesine sormuş,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Dede, ninemle kaç yildir evlisiniz?~
-40 yildir evlat
-Peki ama dede, ben sizin kavga yaptıgınızı hiç görmedim. Bunun sırrı nedir?
-Otur anlatayım evlat. Bu biraz uzunca bir hikaye. Evlat, biz ninenle evlendigimizde, elde avuçta bir sey yoktu, kimsem de yoktu. Nineni, bizimkinden oldukça uzak bir köyden aldım. Nikahımız kıyıldı. Benim at arabasına, nenenin 3-5 eşyasını attık ve bizim köyün yolunu tuttuk.Yolda benim atın ayagı sekti ve tökezledi. Ben, "Bu biiir" dedim. Devam ederken bir daha tökezledi, ben,bu ikiiii" dedim. Köye daha epey yolumuz vardı, bizim atın ayagı bir daha tökezleyince "Bu üüüüüççç" dedim ve çektim belimden pitonu, atı orada vurdum. Ben atı vurunca, ninen basladı söylenmeye, "Biz nasıl gidicez simdi, niye durup dururken atı vurdun, sende hiç akıl yok mu, bu esyaları nasıl götürecegiz" diye...
Ben de döndüm ninene "Bu biiir" dedim. O gün bugündür gül gibi geçinip gidiyoruz iste evlat.
<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
Yüzme Bilmiyor
~~~~~~~~~~~~
Bir ülkede bir bakan, kendisini gazetecilere hiç sevdirememişti. Ne yapsa makbule geçmiyor, basın hergün kendisiyle uğraşıyordu. Nihayet :
-Öyle bir şey yapayım ki, gazeteciler mat olsun, diye düşündü ve ilan etti :
-Pazar günü saat 10'da bakan denizin üzerinden yürüyerek geçecek.
Pazar sabahı saat 10'da tüm basın mensupları toplandılar orada.
Bakan geldi ve elinde bastonuyla denizin üzerinde yürümeye başladı. Karşı kıyıya kadar da yürüdü geçti. Herkesin gözleri dehşetle açılmıştı.
Ertesi günü tüm gazetelerde şu başlık okundu : -Bakan yüzme bilmiyor!

Hiç yorum yok:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...