gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

15 Haziran 2008 Pazar


CANIM, ATAM, ARKADAŞIM, KARDEŞİM, ABİM, YARİM,
HERŞEYİM, O BENİM BABAM
CANIM BABACIĞIM YANIMDA OLMASANDA,SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM,
BİLİYORUM AĞLAMAMA HİÇ DAYANAMAZDIN
AMA SENİ ÇOK ÖZLEDİM,SEN MÜKEMMEL BİR İNSANDIN,
MÜKEMMEL BİR BABAYDIN ,ANNEM VE SEN MÜKEMMEL ÇOCUKLUK VE GENÇLİK GÜNLERİ YAŞATTINIZ .
BÖYLE BİR AİLEYE SAHİP OLDUĞUM İÇİN VE BENİM BABAM OLDUĞUN İÇİN
KENDİMİ ÇOK ŞANSLI HİSSEDİYORUM,O KADAR ÇOK ŞEY YAZMAK İSTİYORUM Kİ
AMA BOĞAZIM DÜĞÜMLENİYOR,GÖZLERİMDEN YAŞLAR OLUK OLUK AKIYOR,
DAHA NE YAZACAĞIMI BİLEMİYORUM,SENİ ÇOK ÖZLEDİM,
SENİ ÇOK SEVİYORUM,NUR İÇİNDE YAT CANIM BABACIM...
SENİ ÇOK SEVİYORUM,
SENİ ÇOK SEVİYORUM.....


Yokluğuna Alışamam

Varlığında bakar idim gözlerinin içine,
Dünyanın güzelliklerini görürdüm gözbebeklerinde.
Mutluluğu, umudu,sevginin sıcaklığını bulurdum,
Sanki yüreğin vardı,gözlerinin içinde……
Yokluğunun acısı, alışılmaz oldu bizlerde,
Yok gözlerindeki o canlılık,baktığım resimlerinde,
Unutamıyorum öptüğüm ellerini,var olduğun günlerde,
Varlığın yok,ismin,sevginle yaşıyor,benim yüreğimde….
Yokluğuna alışmanın acısını yaşıyorum her demde,
Sanki senin yüreğin atıyor benim yüreğimin içinde,
Seni bulamıyorum en ala çekilmiş resminde bile,
Sen yaşıyorsun yüreğimin ta derinliklerinde….
Varlığında bakar iken gözlerinin içine,
Ellerimi tutardın sımsıcak ellerinin içinde.
Yokluğun ızdırap oluyor geçen her zaman sürecinde,
Adın hep yaşayacak,bu can durdukça
bende ki bu bedende...SENİ SEVİYORUM

4 yorum:

Adsız dedi ki...

slm canım öncelikle çok teşekkür ederim ziyaretine memnun oldum sayfanı gezdim çok güzel resimler tanıtım harika.sayfayı geze geze buraya kadar geldim takıldım canım başınız sağolsun sabırlar versin ALLAH babacığının yattığı yerler nur olsun bende eşimi yıl başında kanserden kaybettim acınızı hissedebiliyorum canım rabbim dayanma gücü versin onların bizden istediği dua dır dualarımızı eksik etmeyelim sağlıkla mutlulukla kal blogspotada beklerim musade edersen arkadaş listeme eklemek isterim hoşca kal canım

Esradan dedi ki...

fatma46 arkadaşım,yaşanılan şeyleri en iyi yaşayanlar bilirler,umarım dualarımız onları rahat ettirir,Allah başka acılarla terbiye etmesin,sizinde başınız sağolsun

kubra zeynep kara dedi ki...

çok kötü oldum yazıyı okuyunca mekanı cennet olsun başınız sağolsun.
ne zor sabretmek bu durumda ama Allah sabırlar versin.

Adsız dedi ki...

canım allah sabırlar versin cennetinde kavuştursun inş.bloğunu çok beğendim zaman buldukça takip etmeyi isterim görüşmek üzere



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...