gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

24 Şubat 2008 Pazar


Gölcük
depreminden sonra ortalıkta bir sürü esrarengiz olaylar anlatılmakta.Ne kadar
doğru bu söylenenler bilinmez ama hayret edilmeyecek türden de değil bu
anlatılanlar...
OLAY-1: O gece bayanın birisi doğum için eşiyle beraber bir
taksiyle hastahaneye gidiyorlarmış.Taksi tam Eyüp şehitliğinden geçerken doğum
sancıları tutan bayan kafasını sağa sola çevirmeye başlamış.İşte tam bu sırada
bayanın gözü şehitliğe ilişmiş.Bayan gördüğü manzara karşısında dona
kalmış.Bütün şehitler kabirlerinden kalkmış elleri semada dua ediyorlarmış.
OLAY-2: Aynı saatlerde Eyüp Sultan Camisinin önünde taksicilik yapan bazı
kişilerin anlattıklarıda insanı hayretler içerisinde bırakıyor.
-Taksinin
içerisinde oturmuş müşteri bekliyordum.Gözüm birden Cami'nin duvarına
ilişti.Duvarları nurdan varlıklar kaplamış tutuyorlardı.Mezarlıklarda yatanlar
kalkmış hep beraber dua ediyorlardı.
OLAY-3:Ben çok küçüktüm ve gecenin yarısı bir yaşlı adam geldi ve bana bir mektup bıraktı tabi kimse bana inanmadı hatta mektuba bile bakmadılar küçük bir çocuğum ya oyun oynuyorum falan sandılar bende önemli değildir diye çöpe attım mektubu aradan yıllar geçti ve bir gün bu mektubu bodrumda buldum ve bunun önce bir şaka falan olduğunu sandım çünkü mümkün değil böyle birşey.Seneler önce başka bir evde çöpe atmıştım bu mektubu tabi kimseye söyleyemedim belliydi kimsenin bana inanmayacağı.Önce aÇmadan tekrar çöpe attım ve olayı unutmaya çalıştım ama mümkün değil hep o adam rüyalarıma girdi.Ayrıca artık iş işten geçmişti atmıştım çöpü dısarı.Her gece o adam rüyama girdi 6 sene boyunca hiçbir gece adam gibi uyuyamadım ve artık kafa yemek üzereyken birden mektubu masamın üstünde gördüm tüylerim diken dikendi titremeye başladım oracıkta yere yıkılmak üzereydim ve içimden artık yeter şunun içine bakta kurtul falan diyordum ve sonunda açtım mektubu gözlerime inanamadım mektubun içinde çok garip bir not vardı notta lütfen kızımı ve tanıdığın herkezi evden çıkar yazıyordu ve tarih ise 1999 gölcük depreminin olduğu tarihteydi..
OLAY-4: Enkazdan 4 gün donra çıkan bir
çocuğa su ikram etmişler.Çocuk;
-Su ve yemek ihtiyacım yok.Yaşlı bir amca
bana suda yemekte verdi.
OLAY-5: Denizden çok büyük bir ateş topu yükselmiş.
OLAY-6: O gece yıldızlar bir başkaymış.Çoğu insanın anlattığı - sanki elimi
uzatsam yıldızları tutacak gibiydim.
...Evet bende bazı şeylere şahit oldum,bunlardan biri çoğu kişinin söylediği gibi elimi uzatsam yıldızları tutacaktım,gerçekten de yıldızları hiç o kadar alçakta görmemiştim,
diğeri ise oturduğumuz sitenin bir köpeği var,bazende bir amca oradan geçerken atını oralarda biryerlere bağlardı,akşam 20-21 saatleri arasında köpek inanılmaz ulumaya başladı,gitgide sesini artırmaya devam etti,hatta site halkı hayırdır yabancı birini falan gördüdemi böyle yapıyor diye yorumlarda bulunuldu,aynı saatlerde at da inanılmaz kişnemeye başladı,derken kısa bir süre sonra hem köpek,hem at (ilk defa böyle bir şeye şahit oldum) sırtının üzerlerine yatıp ayaklarının tümünü havaya dikip,biri uludu,biri kişneyip durdu,gece yarısına doğru sakinlemişlerdi ki...kısa bir süre sonrasındada o inanılmaz acı olayı yaşadık...

Hiç yorum yok:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...