gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

5 Ocak 2008 Cumartesi

BEYAZ MELEK

Cuma akşamı şu meşhur BEYAZ MELEK filmine gittim,annem,eşim ve 6 yaşındaki kızımla beraber,açıkcası Mahsun Kırmızıgül ün ve filmin ismini duyduğumda bende etkileyici bir imaj bırakmamıştı,bu filme gitmemizde ailemizi etkileyen ilk unsur sayın Tayyip Erdoğan'ın filmi izledikten sonra yaptığı yorumlar ve bu konuyla ilgili çıkarmak istedikleri yasayı okuyunca acaba mı gitsek dedik.Ve film sonrası bu kararımızın çok doğru olduğuna inandık,iyi ki gitmişiz,daha önce işlenmemiş mükemmel bir konu ve mükemmel kadro herşey gerçekten çok güzel bence mutlaka izlemelisiniz,biz bu filmi 3 kuşak izledik,her kesime hitap ediyor,6 yaşındaki kızım filmin sonunda "ölen dedemi hatırladım"dedi,beni etkileyen sahnelerden biride yıkılan bina sahnesi,depremde ailesini kaybeden bir şahısın hatırladıkları,ben de 1999 Gölcük depremini yaşadım.neyse filmden daha fazla ayrıntı vermeyim,ama eminim ki bu filmi seyredipte hala anne-babalarına acımasızca davrananlar olur mu? bilmem.(zannedemiyorum)Şunuu da eklemek isterimki daha güzel şeyler yazmak isterdim ama inanın kelimelere dökemiyorum,izleseniz beni daha iyi anlarsınız.UNUTMAYALIM Kİ;BİZLER NERELERDE, NE ZAMAN, NE YAŞAYACAĞIZ BİLEMEYİZ,NASIL MUAMELE EDERSEK,ÖYLE MUAMELE GÖRÜRÜZ...

3 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

selam esra bende daha gitmedim o filme inşllah gider görürüm öptüm baay

Aymen dedi ki...

merhaba, blogunuza ilk defa geldim beğendim. sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bizlerde yaşlanacağımızı aklımıza getirmeden büyüklerimize öyle davranıyoruz. Ne ekersen onu biçersin. Sözlerinize sonuna kadar katılıyorum. Görüşmek üzere



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...