gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

2 Kasım 2008 Pazar

3 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Hayirli Gunler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Bereketli Yeni Bir Gun Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.Saygilarimla
Gonuller birdir dunyalar ayri olsa da Arkadasliklar sevgiler asklar yalan olsa da umrumda degil dunya yansada biz dostu unutmayiz dost uzakta olsada

OKUTMA UZERINE

SINIF'ın ozaniyim mimli
HABABAM SINIFI'nin yazaririyim unlu
Kim ne derse desin
Cocuklar icin yazdım hep

Canım yansin diye
Isimden atarlar sik sik
Acisini hep cocuklar ceker
Kendi oz cocuklarim
Benden once

Sunu demek istiyorum
Iki is tuttum omur boyu koklu
Cocuklari okutmakti ilk isim
Ikincisi
Yazdigimi cocuklara okutmak.

Ne genclerden ne cocuklardan
Bir yakınmam yok
Arap'ın dedigi dogru
"Çocuk mazbut..."
Memleketse goruluyor iste
Gulluk gulustanlik...
Ne var ki gullerin dikeni cok

Alinti:Rıfat Ilgaz
http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=1635

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

nazardeymesin07 dedi ki...

selam iyi akşamlar arkadaşım nasılsın bir işyerimin olmasını çok arzu ediyorum ama mümkün değil şimdilik evde yapıyorum işlerimi ev ortamı kolay olmuyor tabiki boş durmaktan iyidir diye düşünüyorum zevkle yapıyorum bende tanışmak isterim herzaman beklerim nerde oturuyorsun mahsuru yoksa yakınmıyız acaba nazardeymesin_07@ hotmail.com

mona lisa dedi ki...

arkadaşım seccadelerin çok güzel üstünde yapılan duaları rabbim kabul etsin.sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...