gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

19 Haziran 2015 Cuma

SEN HİÇ AĞLAMA derdin, kolay mı?

ALIŞAMADIM YOKLUĞUNA

saatlerce oturup konuşmalarımız, kol kola dolaşmalarımız

ÖZLEDİM SENİ BABACIM, ÖZLEDİMMM

NE KELİMELER YETER SENİ ANLATMAYA

NE YÜREK YETER BUNU ANLAMAYA...

Gece insafsızlığını koruyor yine.Sesimi duyurmuyorum sana baba. 
Üşüyorum, ağlıyorum…
Sensizlik yaramadı bana be BABA. Yokluğun çok yoruyor sızlayan yüreğimi. 
Hayır baba pes etmiyorum ...
HALA DİRENİYORUM YOKLUĞUNA

gittin...hep yanındayım...arkandayım...sakın korkma derdin...nerdesin baba
gittin...yokluğunda sağanak sağanak aktı gözyaşlarım
Of baba, neden yoksun ki. Neden gittin. gidişinin ardından ben hiç büyümedim.

Sen hep demez miydin ne kadar büyürsen büyü gözümde büyümezsin diye. Büyümedim baba.
Bir tarafım hep eksik sensiz. O tarafım bir türlü büyümüyor BABA...

Canım Babam
Yılların söndüremediği
Özlemimi getirdim sana.

Toprağın karanlığını kaybetmek için
Sevgimin ışığını getirdim sana.

Canım babam
Yarım kalmış bir öykünün
Hüzün yapraklarını getirdim sana
Bugün hergün gibi özledim seni baba

Hiç yorum yok:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...