gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

24 Ocak 2013 Perşembe

vee pizzaaa

Heeem de Tencerede


İlk kez denedim ve bu harika pizzayı tadanlar -Nedeeen daha önce yapmıyordun diye sitem ettiler.
Taaabi birde siz deneyin bakalım fikriniz aynı mı olacak ...

3 -4 kahve fincanı un 
1 kahve fincanı yoğurt
1 tane yumurta
2 yemek kaşığı sıvı yağ
1 çay kaşığı kabartma tozu.
1 yemek kaşığı salça
yarım kaşık ketçap
tuz
~~Kaşar ,sucuk,sosis,domates,mısır
kendi istediğinizi ekleyebilirsiniz.







Hamuru için olan bütün malzemeler karıştırılır.Salça ve ketçap yarım su bardağı sıcak suyla ezilir. Yağlanmış teflon tencereye veya tavaya hazırladığımız hamur yayılır.(bu ölçülere göre 26cm lik tava uygundur) Hamurun üzerine salçalı sosu kaşığın tersiyle birazcık sürüp üzerine rendelenmiş kaşardanda birazcık serptikten sonra pizzanızı istediğimiz gibi süsleyin.Kaşar rendesinden biraz daha serpin ve kısık ateşte tencerenin kapağı kapalı 10 dakika pişirin.üzerine tekrar kalan kaşarıda döküp 5 dk daha erimesini bekleyin.

2 yorum:

naciye dedi ki...

Gökte ararken sizin sayfanızda buldum yine,harika görünüyor.
Bilmem sizin kadar güzel yapabilir miyim,ama deneyeceğim.
Bu arada sayfanızın yeni görünümü çok güzel olmuş,kutlarım ve başarılarınızın devamını dilerim Esra Hanım,saygılarımla..

Adsız dedi ki...

Harika, harika, harikaa...
Merhaba daha önce bikac kez denedim farkli tarifler ama bu bambaska emeginize sağlık gercekten profosyonel bi tarif. Favorimsiniz yeni tadlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Yemek yapmasını Az Biliyorum :) öğrenicem sayenizde...Abdullah



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...