gündem

Bumerang - Yazarkafe

...

...

5 Mayıs 2009 Salı

12 yorum:

Unknown dedi ki...

NİCE SENELERE GÜZEL ARKADAŞIM...
HERŞEYİN GÖNLÜNCE OLMASI DİLEĞİYLE...

TATESAL dedi ki...

Yarın senin doğum günün anladığım kadarıyla değil mi!!!!Bugünden kutluyorum canım....Nice 6 mayıslara hep sevdiklerinle sağlıkla,mutlulukla ulaşman dileğiyle....

Unknown dedi ki...

ESRA BEN BU OTURDUĞUNUZ YERDEN PARA KAZANIN SİTESİNE ÜYE OLDUM AMA TÜM BİLGİLERİMİ DOĞRU VERDİĞİM İÇİN İÇİME SİNMİYOR AÇIKCASI NET GİBİ BİR ORTAMDA BU SİTENİN SAĞLAMLIĞI GÜVENİRLİĞİ İLE İLGİLİ ŞÜPHELERİMDE VAR TÜM KİMLİK BİLGİLERİMİDE VERDİM ÜYELİĞİMİ İPTAL EDİN DEMEME RAĞMEN HİÇ BİR CEVAP GELMEDİ BANA YARCIMCI OLURSAN SEVİNİRİM...

Esradan dedi ki...

sevgili Candan ve Tatesal,evet yarın doğumgünüm, güzel dilekleriniz için teşekkürler,sevgiler

ezginame dedi ki...

canım nice yaşlara aynı burçtanız bende 11 mayıs doğumluyum Allah hayırlı uzun ömürler nasip etsin iyi geceler sevgiler...

GAMZELİ ANNE dedi ki...

MUTLU YILLAR CANIM:)EŞİMLE BENİMDE EVLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZ:))

Esradan dedi ki...

sevgili ezginame evet boğa burcuyuz,burcumun özelliklerinide taşırım.sevgiler canım

Esradan dedi ki...

sevgili gamzelianne,teşekür ederim,sizede mutlu ve uzun yıllar dilerim canım.

Numan ERİBAÇ dedi ki...

Dogum Gününüzü Kutlar Sağlık Mutluluk Dolu Nice Seneler Dilerim.

Esradan dedi ki...

iyi dilekleriniz için teşekkürler Numan Bey.

İnci Yemek dedi ki...

sevgili esra geçmiş doğum güünüzü
bende kutlarım.Sağlıklı nice yıllar temenni ederim.sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhaba tum annelerın annelergunu kutlu olsun



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...